وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت
وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت

تجهیزات و اصول بازی اسنوکر


اسنوکر,بازی اسنوکر,تجهیزات بازی اسنوکر

تجهیزات و اصول بازی اسنوکر
اسنوکر یک بازی با چوب است که بروی میز بزرگی که با ماده‌ای از جنس فلانل پوشیده شده و داری شش سوراخ است بازی می‌شود.این سوراخ‌ها در چهارگوشه میز و دو سوراخ در وسط کنارهٔ میز است قرار دارند.
روی میز که سبز رنگ است به یاد دورانی که بازی بر روی چمن انجام میشده است رنگ آمیزی گشته که در آن زمان ضربه‌ها با عصا زده می‌شده و بعدها بر روی میزهای کنونی و با چوب‌های حرفه‌ای‌تر بازی انجام گرفته است.  ادامه مطلب ...

بفرمایید پینت بال!

Image result for ‫پینت بال‬‎ 

ورزش هایی که اصطلاحا «بال» دارند عموما از دسته ورزش هایی هستند که از درجه هیجان بالایی برخوردارند. ورزش هایی از قبیل: فوتبال، والیبال، بسکتبال، بیس بال و البته پینت بال! در این میان پینت بال نام ورزشی است که شاید علی رغم این که اسم اش را جایی شنیده اید اما تاکنون تجربه انجام این ورزش را نداشته اید. بعد از آن که بهانه سالگرد تولد جیم ما را به زمین پینت بال مشهد کشاند و هوس مان گرفت دست و پنجه ای با بروبچه های تیم پینت بال مشهد نرم کنیم، تصمیم گرفتیم شما را بیشتر با این ورزش جذاب و مهیج آشنا کنیم. خدا را چه دیدید شاید جشن سالگرد سال آینده جیم (اگر زنده بودیم و عمری باقی بود) جدالی نفس گیر باشد میان دارو دسته جیمی ها با مخاطبین عزیزتر از جان! البته مشروح گزارش مسابقه هیجان انگیز تیم جیم با مردان حرفه ای «امرتات» را با قلم سعید برند در صفحه بعد خواهید خواند. اکنون برای آشنایی بیشتر با این ورزش مهیج شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم! 

ادامه مطلب ...

چرا صدای ما از آنچه خودمان می‌شنویم متفاوت است؟

صدا,چرا صدایمان را متفاوت میشنویم,اطلاعات عمومی

چرا صدای ما از آنچه خودمان می‌شنویم متفاوت است؟

صدای درون سر شما یک دروغ است. آنچه که هنگام باز کردن دهان و سخن گفتن از صدای خود می‌شنوید، به شکل کاملا متمایزی بم‌تر از آن چیزی است که همه‌ی اطرافیان شما می‌شنوند؛ و در این میان مقصر هیچ‌کس نیست جز استخوان جمجمه‌ی شما! به بیان ساده‌تر، نحوه شنیدن صدای خودتان کاملا بستگی به شیوه‌ی لرزش جمجه‌تان دارد.  ادامه مطلب ...

خطرناک ترین گذرگاه های دنیا +عکس


تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با کابل های زنگ زده سرپا نگه داشته شده و تا چشم کار می کند ادامه پیدا کرده است. این تنها گذرگاه هایی هستند که گاهی بر روی رودخانه ای خروشان و گاهی بر روی پرتگاهی عمیق قرار دارند و با هر حرکت باد از این سو به آن سو می روند.

 با گذاشتن اولین قدم در خطرناک ترین گذرگاه ها می توان صدای ضربان قلب خود را شنید. کمتر کسی جرأت عبور از این گذرگاه ها را دارد به غیر از آن دسته ماجراجویانی که به دنبال خطر هستند. آنها قدم در راهی می گذارند که ممکن است هیچ بازگشتی نداشته باشد.

ال کامینیتو دل ری، اسپانیا  

خطرناک ترین گذرگاه های دنیا ، خطرناک ترین گذرگاه ها ، گذرگاه کوچک شاه

ال کامینیتو دل ری یکی از خطرناک ترین گذرگاه ها است  ادامه مطلب ...

یک شیوه معالجه نرمال فوق‌العاده عالی برای موهای شما

badam-roshde- mu

آیا از خرج کردن  صدها هزار تومان برای خرید وسایل و داروها برای رشد  موهایتان از پا در آمده اید؟ شما به همان میزانی که وقت تلف می‌کنید تا ببینید چه داروها و تونر ها یی بدرد شما می‌خورد، اهمیت یک ماده‌ غذایی که در خانه  وجود دارد و می‌تواند برایتان فواید بیشمار در حد معجزه د اشته باشد  را نادیده می‌گیرید.

 

در این مطلب، مزایای معجزه‌آسای بادام را در جهت رشد مو خواهید خواند.

۱بادام از ریزش مو جلوگیری می‌کند

بادام می‌تواند ۲۵ درصد از میزان مورد نیاز منیزیم بدنتان در روز را تأمین کندجالب است بدانید که ریزش مو هم اغلب به کمبود منیزیم ارتباط دارددر حقیقت یک چهارم فنجان بادام، می‌تواند ۴۵درصد منیزیم و ویتامین مورد نیاز بدن شما را فراهم کند، که هر دوی این‌ها برای رشد سالم موها و پوستتان مفید است

ادامه مطلب ...

غم انگیزترین دیوار تاریخی جهان !


این دیوار طولانی ترین و بزرگترین سازه مهندسی در جهانه که بیشتر از 2000 سال عمر کرده.

china wall

این دیوار متصل نیست یه سری دیوارهای درازو کوتاه و درهم برهمه که ابتدای دیوار در مشرق شانهای گوان، نا نکو، ین من (در شانسی) و جیایو گوان (در گانسو) قرار گرفته. ساختن دیوار چین در قرن سوم قبل از میلاد در عهد امپراطور شی خوانگ تی از سلسله سلاطین چین ( 221 تا 108 قبل از میلاد) شروع شد. یک میلیون برای این کار بسیج شده بودند و چون شرایط کار فوق العاده سخت بود گروه کثیری از کارگران می رفتن و دیگه برنمی گشتن.

ادامه مطلب را حتما دنبال کنید...  ادامه مطلب ...