وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت
وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت

تونلی جالبی که با نخ ساخته شده است (+تصاویر)


کلیسای سن استپان, تونل, تونل نخی

تونل ساخته شده از نخ در حیاط کلیسای سن استپان

آتلیه هنری YokYok در پاریس، با استفاده از نخ‌های آبی‌رنگ، در حیاط یکی از کلیساهای فرانسه، یک تونل آبی‌رنگ زیبا ساخته که نمای کاملا جدید و خلاقانه‌ای دارد. این تونل به سبک معماری گوتیک و معماری قرن 16 میلادی در حیاط کلیسای «سن استپان» در جنوب غربی فرانسه ساخته شده است.  ادامه مطلب ...

زندان های تاریخی و معروف جهان (+تصاویر)

زندان مکانی است که اشخاص از نظر فیزیکی ، محدود و توقیف و معمولاً از آزادی‌های شخصی محروم می‌شوند. در طول زمان زندان ها برای زندانی کردن مردم مختلف از جنایتکاران تا اشخاصی که با رژیم سیاسی مخالفت می کردند استفاده می شد. تعداد کمی از این زندان ها به دلیل زندانیان برجسته شان ،رفتار وحشیانه با زندانیان و یا گاهی اوقات تلاش شجاعانه برای فرار بدنام شدند. در اینجا بررسی کلی ای بر معروف ترین زندان ها وجود دارد.

هیلتون هانوی (Hanoi Hilton)

 

زندان,معروف ترین زندان های جهان, زندان های تاریخی

زندان هوآ لوآ ، توسط اسرای جنگی آمریکا ابداع شد  ادامه مطلب ...

شهرهای آینده را اکنون ببینید! + عکس

گوگل از سرمایه گذاری بر روی پروژه جدیدی با نام «آزمایشگاه های پیاده رو» خبر داده که ترسیم و تجسمی از شهرهای آینده کره زمین هستند. شهرهایی که به برترین فناوری ها مجهز می شوند.

جاه طلبی های گوگل پس از تبدیل شدن به بزرگترین موتورسرچ دنیا یا ورود به ساخت گجت های هوشمند و خودروهای بدون سرنشین همچنان ادامه دارد.
اکنون غول فناوری دنیا به دنبال ترسیم شهر و آینده ای بهتر برای ساکنان زمین است به همین دلیل از طرح جدیدی با نام «آزمایشگاه های پیاده رو» خبر داده که ترسیمی از شهرهای هوشمند آینده هستند.
غول فناوری دنیا با کمک و همراهی شهردار نیویورک به دنبال ساخت و اجرای چنین پروژه ای است تا فضاهای شهری از شکل سنتی و قدیمی خود فاصله بگیرند. در این شهر، ساکنان با فناوری و دنیای دیجیتال عجین می شوند تا بتوانند زندگی جدید و متفاوتی را تجربه کنند.
پروژه راه اندازی این شهر به قدری محرمانه است که هیچ خبری از آن منتشر نشده اما لری پیج مدیر عامل اجرایی گوگل در صفحه شخصی خود در این رابطه و جاه طلبی جدید گوگل سخن می گوید.
از ویژگی های این شهر می توان به مواردی مانند:حمل و نقل عمومی شگفت انگیز، وجود پارک ها و فضاهای سبز بیشتر، برخورداری از اینترنت اشیاء و... را نام برد.

شهرهای آینده را اکنون ببینید  ادامه مطلب ...

حقایقی درباره اسباب‌بازی «LEGO» که نمی‌دانید!

کمتر کسی ممکن است با محصولات کمپانی لگو آشنایی نداشته باشد. همه ما خاطرات خوبی از دوران کودکی با این آجرهای رنگی داریم و حتی هنوز هم این مکعب‌های کوچک می‌توانند ساعت‌ها سرگرم‌مان کنند. در ادامه حقایق جالبی را درباره این بازی دوست داشتنی برای شما آشکار خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

ناسا در مریخ شیشه پیدا کرد!

 مدارگرد شناسایی سازمان فضایی ناسا به تازگی در دهانه‌های برخوردی سطح مریخ ذخایری از جنس شیشه پیدا کرده‌ است.هرچند این شیشه ها در اثر گرمای سوزان یک برخورد خشن به سطح سیاره پدید آمده اند ولی پنجره ای ظریف به احتمال وجود حیات در گذشته سیاره ی سرخ را برای ما می گشایند. 

اخبار,اخبار علمی,عکس: ناسا در مریخ شیشه پیدا کرد!  ادامه مطلب ...