وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت
وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت

کافی شاپ مارها در توکیو +عکس

در توکیو کافی شاپی پر از مار افتتاح شده است. شما می توانید در این کافه که در مرکز خرید هاراجوکو واقع شده است، در کنار مارها قهوه خود را میل کنید. 35 مار از 20 نژاد مختلف در این مکان وجود دارد که مشتریان می توانند هنگام نوشیدن و خوردن غذا مارهای داخل قفس را روی میزهایشان مشاهده کنند. آنها حتی با دادن کمی انعام می توانند مارها را با دست هایشان بگیرند یا حتی با آنها عکس بیاندازند.

ادامه مطلب ...

این 10 نکته خلاقانه مخصوص افراد خلاق است!

هرچند همه ما نسبتا با مفهوم خلاقیت آشنا هستیم، اما تعداد کمی از ما از ارکان اساسی آن اطلاع داریم. با وجود تحقیقات چشمگیری که در زمینه خلاقیت صورت گرفته، تنها چیزی که ما در مورد آن می دانیم این است که باعث نوآوری و ادامه پیشرفت جامعه می شود. 
واقعیت ها و نظریه های زیادی در مورد خلاقیت وجود دارد که هرکدام از آنها ما را به سمت فهمیدن اینکه چگونه یک ذهن خلاق کار می کند، سوق می دهد. این اطلاعات برای افرادی که چارچوب خلاقانه ای دارند، بسیار گران بهاست، زیرا باعث می شود کاملا به مسیرهای استفاده از قابلیت های شان دست یابند و در زمینه انتخابی خود خلاق بمانند.

ادامه مطلب ...

مکان های دیدنی شهر پاریس

مکانهای تفریحی پاریس,دیدنی های شهر پاریس

جاذبه های دیدنی پاریس

 

پاریس، معروف ترین شهر گردشگری دنیا است و جاذبه های دیدنی بسیاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. با این وجود ، در صورتی که از پاریس بازدید می کنید، حتماً زمانی را برای قدم زدن در خیابان ها و محله های قدیمی شهر در نظر بگیرید، زیرا این تنها راه شناخت پاریس واقعی است.  ادامه مطلب ...

7 میوه برای خنک ماندن در گرمای طاقت فرسای تابستان

رفع تشنگی, کم آبی بدن

میوه های فصل تابستان برای تامین آب بدن و خنک ماندن در گرمای تابستان

 

روزهای گرم تابستان همواره یادآور نوشیدنی های خنک و دسرهای سرد می باشد، در زیر به پیشنهاداتی برای تامین آب بدن و خنک ماندن در گرمای تابستان اشاره شده است:  ادامه مطلب ...

8 جایی که ماجراجوها حتما باید بروند

در گوشه و کنار جهان، مکان های شگفت انگیز بسیاری برای پیاده روی و قدم زدن وجود دارد. جاهایی که به خاطر مناظر زیبا و چشم نواز یا آب و هوای مطبوع شان معروفند، اما اگر از آن دسته کسانی هستید که از ترس و هیجان لذت می برند و به خصوص دیوانه ارتفاعات بسیار بلند هستند، آن وقت این مسیرها برای شماست. فقط یادتان باشد که مسوولیت عبور از این مسیرها و گذرگاه ها، با خودتان خواهدبود و کسی شما را بیمه نخواهدکرد!

1- پلکان مرگ در هواینا پیچوی پرو

ادامه مطلب ...

19 آگوست؛ روز جهانی عکاسی

عکاسی, روز جهانی عکاسی, 19 آگوست روز جهانی عکاسی

28 مرداد روز جهانی عکاسی

 

28 مرداد (19 آگوست)؛ روز جهانی عکاسی

در دنیایی که همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود، عکس‌ها سندی هستند که با ثبت یک لحظه، راوی تاریخ می‌شوند. لحظه کوتاهی که در قاب کوچک عکاس‌ها ثبت می‌شود، آن‌قدر قدرتمند است که می‌تواند خشم، زیبایی، ظلم، امید و اندوه نهفته در دورن خود را به چشم‌هایی که نظاره‌گر آن هستند، منتقل کند.

ادامه مطلب ...