وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت
وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

وبلاگ جامع آموزشی ali-learn

هر چی بخواهید می توانید بخوانید و یاد بگیرید/ یادگیری با طعم لذت

جهنم دره، واقعا وجود دارد + تصاویر

اگر از شهر خوی در استان آذربایجان غربی به سمت چالدران از جاده زرآباد حرکت کنید در بین راه به منطقه‌ای خواهید رسید به نام جهنم دره.در نزدیکی روستای قریس که منطقه‌ای کوهستانی است، جهنم دره واقع شده است.کمتر کسی به سمت جهنم دره می‌رود جز کسانی که به قصد کوهنوردی و شکار به این منطقه کوهستانی نزدیک می‌شوند.

آذربایجان غربی,جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی

جهنم دره در نزدیکی روستای قریس که منطقه‌ای کوهستانی است واقع شده است  ادامه مطلب ...

نرمش هایی برای تقویت مچ دست (+تصاویر)

مچ دست, تقویت مچ دست,نرمش های مچ دست

نرمش های تقویتی مچ دست 

نرمش هایی برای تقویت مچ دست(+تصاویر)
نرمش های مچ دست به دو دسته نرمش های کششی و نرمش های تقویتی تقسیم میشوند. هدف از انجام نرمش های کششی بدست آوردن دامنه حرکتی بهتر برای این مفصل است و نرمش های تقویتی میتوانند با قویتر کردن عضلات اطراف مفصل موجب بهبود کارکرد آن شوند.  ادامه مطلب ...

22 اکتبر؛ روز جهانی توجه به لکنت زبان

لکنت زبان,22اکتبر روز جهانی لکنت زبان,علل لکنت زبان

لکنت زبان معمولاً از سنین ۲ تا ۴ سالگی شروع می‌شود 

22 اکتبر؛ روز جهانی توجه به لکنت زبان

سی ام مهرماه برابر با بیست و دوم اکتبر، از سال ۱۹۹۸ به عنوان روز جهانی توجه به لکنت زبان نامگذاری شده است. هدف از این نامگذاری، افزایش آگاهی عمومی نسبت به ناروانی گفتار است. میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این اختلال گفتاری رنج می برند.   ادامه مطلب ...

9 اکتبر؛ روز جهانی پست

روز جهانی پست,17 مهر روز جهانی پست, 9 اکتبر روز جهانی پست

هر پستچی از انجام 3000 سفر جلوگیری می کند

 

17مهر (9 اکتبر)؛ روز جهانی پست

پست، کهن ترین و گسترده ترین نوع ابزار ارتباطی بین مردم یک کشور با ساکنان دیگر سرزمینها و مناطق جهان است. هر پستچی از انجام 3000 سفر جلوگیری می کند، که هر سفر افزون بر هزینه، پیامدهای دیگری چون اتلاف وقت، فشارهای عصبی و روحی، آلودگی هوا و انواع خسارتهای احتمالی مالی و جانی را نیز به همراه دارد.

ادامه مطلب ...

با جذابترین مسیرهای گردشگری آلمان آشنا شوید

 مناطق دیدنی و زیبا در آلمان فراوان است و گردشگران می توانند در این کشور دیدنی، شهرها و مسیرهای جذابی را برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این کشور لذت ببرند.

مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از میان تاکستان های این کشور می گذرد. اما در عین حال، استادیوم های فوتبال در آلمان برای مردم این کشور، بیشتر از هر جای دیگر، لذت بخش است.
در 15 استادیوم ایالت «نوردراین وستفالن» آلمان که بزرگ ترین ایالت این کشور است، مسابقات هیجان انگیز بسیاری برپا می شود.
مسیر افسانه ها: شهر «هاناو» در آلمان، محل تولد برادران گریم است. یاکوب و ویلهلم گریم، افسانه های جاودانه فراوانی برای کودکان خلق کرده اند. در این شهر، خیابانی است به نام افسانه که به هشت پارک طبیعی و چندین روستا منتهی می شود. از معروف ترین داستان های فولکلوریک این دو برادر نویسنده، سفیدبرفی، سیندرلا، هانسل و گرتل و شنل قرمزی است که در ایران نیز بسیار مشهورند.

گردشگری,تور گردشگری

شهر «هاناو» ، یکی از جاذبه های گردشگری آلمان می باشد  ادامه مطلب ...